Ker se zavedamo, da je najboljša stranka zadovoljna stranka, smo v našem podjetju zavezani strokovnosti, profesionalnosti, ves čas stremimo k vrhunsko opravljenih storitvam in človeškemu odnosu do vsakega, s katerim sodelujemo. Vsako delo sprejmemo z največjo odgovornostjo – ne glede na to, kdo je naša stranka. Trudimo se, da ji ustrežemo, skrbimo za to, da se poslovimo korektno, saj dobro vemo, da se glas zadovoljne stranke, kot radi rečemo, ‘širi v deveto vas’.

Za dobro opravljeno delo pa seveda pričakujemo tudi temu primerno pošteno plačilo. Za kaj sploh gre? Pojasnili bomo v nadaljevanju.

Predračun potrdila takoj …

Pred nekaj meseci, maja 2021, nas je poklicala vsem dobro znana primorska novinarka Eugenija Carl. Zanimala jo je vinilna talna obloga za njeno stanovanje na Obali. Sestavili smo ji ponudbo, ona pa je takoj, brez, da bi nas povprašala po podrobnostih ponudbe (na primer, kakšne so tehnične lastnosti materiala), plačala avans v višini dobrih 2300 evrov. Sporočila nam je le, da je avans poravnala in da lahko material naročimo.

… in spremenila svoje zahteve

Ko je talno oblogo prejela, pa se je začelo zapletati. Pričakovala je, da bo material ‘dimenzijsko večji’, in nas povprašala, ali lahko v zvezi s tem kaj naredimo. Predlagali smo vračilo materiala v tovarno oziroma prodajo naprej, pa se nam je gospa samo zahvalila za pomoč. V nadaljevanju pa jo je zanimalo, če bi lahko popravili kar obstoječo talno oblogo. Tega nismo želeli sprejeti, saj s popravilom obstoječe obloge nikoli ne moreš doseči ne videza ne uporabnosti na novo nameščene. Prav tako smo jo opozorili, da bi popravilo stalo precej več kot pa zgolj odstranitev in namestitev nove talne obloge.

Kljub temu smo se odpravili na ogled in na licu mesta sklenili, da obstoječe talne obloge res ni smiselno popravljati, kvečjemu bi bilo stanje še slabše, saj bi elementi, ki so bili tako ali tako zelo slabo nameščeni, začeli odstopati. Na njeno vztrajanje smo pripravili novo ponudbo – tokrat za popravilo obstoječe talne obloge. Tudi našo drugo ponudbo je potrdila.

Kako smo ji ‘odnesli pokrov’

Poleti smo se lotili popravila obstoječe vinilne obloge skupaj s pripadajočimi deli. Zaradi dopustov smo se le težko usklajevali, kljub temu pa smo bili v omenjenem stanovanju približno petkrat in v tem času uredili, kar smo se prej dogovorili. Izdali smo ji račun, na katerem je bilo jasno razvidno, da je avans že plačala in da ji za plačilo preostane še nekaj manj kot 4900 evrov.

S tem pa smo ji, kot nam je napisala v elektronskem sporočilu, ‘odnesli pokrov’, naše delo je zmerjala z ‘visokooktanskim oderuštvom’, hkrati pa zahtevala, da popravimo, česar nismo naredili dovolj dobro. Na tem mestu naj poudarimo, da smo 100-odstotno prepričani v najvišjo strokovnost naše izvedbe, kar potrjujeta tudi spodnji fotografiji.

In kaj je sledilo? Ker računa oziroma preostanka zneska gospa ni poravnala, smo ji opomin poslali priporočeno, vendar ga na pošti doslej ni prevzela.

Naj odgovarja pristojnim službam

Zaradi vsega naštetega, pa tudi zato, ker smo na naše številne prošnje in elektronska sporočila dobivali milo rečeno skrajno neprimerne ter neresne odgovore, smo se odločili za sodno izvršbo in kazensko ovadbo zoper njo. Menimo, da gre za klasično poslovno goljufijo, s katero smo kot podjetje oškodovani za približno 3300 evrov.

Vse skupaj smo torej predali v roke tistim, ki vedo, kako se tem stvarem streže, saj želimo jasno in glasno poudariti, da smo za pošteno delo, ki ga opravljamo z največjim veseljem, zahtevali zgolj pošteno plačilo. Tako, kot vsako resno podjetje, ki mu je mar tako za svoje zaposlene kot za vsako stranko – ne glede na to, kdo ta stranka je. Naj poudarimo še, da doslej z neplačniki skorajda nismo imeli težav, kar dovolj zgovorno priča o tem, da svoje storitve opravljamo na vrhunskem nivoju in da smo na svojem področju najboljši.

Celotno kazensko ovadbo si lahko preberete spodaj:

Ovadba